Vitamin-vitamin Yang Wajib Dibawa Semasa Pulang Ke Kampung

Vitamin-vitamin Yang Wajib Dibawa Semasa Pulang Ke Kampung

Suplement Penting Semasa Pulang Ke Kampung

Bismillah.

Setiap kali pulang ke kampung, tak kiralah semasa musim perayaan ataupun tidak, ada beberapa suplement dan vitamin yang penting bagi Syu untuk bawa pulang. Kalau tak bawa mesti tak sedap hati, mana la tahu ada kecemasan yang memerlukan vitamin tersebut kan?

Masa di kampung, terutama sekali semasa raya, mesti kita banyak makan makanan yang berlemak dan gula yang tinggi. Sebab itulah Syu mesti bawa balik suplement untuk sentiasa sihat dan cergas.

.

Suplement Penting Semasa Pulang Ke Kampung

picsart_09-10-05-27-43

.

ESP

Ini adalah suplement terpenting Syu. Setiap pagi Syu akan minum ESP dulu sebelum sarapan. Jadi, takde la Syu makan banyak sangat makanan-makanan raya tu.

Selain itu, Syu memang tak boleh miss minum ESP sebab ESP adalah antara milkbooster Syu yang paling best. Susu meriah tau!

Alfalfa

Alfalfa pun milkbooster Syu juga. Kawan karib ESP ni. Selain tu, ia bagus untuk detoks toksin-toksin badan kita. Mana boleh tinggal.

Vitamin C

Meningkatkan imun sistem Syu dan baby Syu yang masih menyusu. Penting juga kalau tekak dah mula sakit, selesema menyerang, telan je Vitamin C nie.

Lagipun, ini rahsia kulit cantik saya juga!

Lecithin

Makan lecithin penting untuk buang lemak-lemak jahat dalam badan. Barulah boleh kurus.

Boleh tajamkan fikiran tau. Siapa yang asyik lupa je, boleh telan lecithin banyak-banyak!

Omega

Bantu kawal kolesterol badan. Kalau tak nanti tak boleh la menikmati lauk kambing, daging, dan lain-lain yang berlemak tu.

Penyelamat kalau selesema dan batuk. Bantu cairkan kahak.

Nutriferon

Nutriferon memang Syu bawa ke mana-mana. Inilah yang Syu bagi setiap hari untuk tingkatkan imun sistem kami sekeluarga, terutama anak-anak.

Chewable Vitamin C

Keperluan anak-anak setiap hari untuk bekalan imuniti juga.

Ostematrix

Kalau tak makan sebelum tidur, esok biasanya mesti sakit-sakit badan. Lagi-lagi kalau tak cukup tidur macam Syu nie.

Wajib makan ostematrix sebelum tidur untuk hilangkan sengal-sengal badan dan cramp kaki.

Cinch Tea

Pemberi tenaga kepada Syu dan suami, terutama semasa memandu.

Performance Drink

Syu akan bancuh sekali dengan Cinch Tea untuk kekalkan cecair dalam badan. Lagi-lagi kalau memandu masa panas terik.

Kalau pitam ke, pening ke, Syu akan minum juga.

Macam nak bawa banyak je lagi vitamin, tapi ini adalah yang wajib Syu dan keluarga ambil setiap hari. Yang lain tu tak pe la tinggal. Balik rumah nanti kita sambung makan ye.

Syu tak kisah tak bawa Vivix sebab di rumah ayah ada. Boleh minta sikit pada ayah je.

Last sekali yang mesti ada juga adalah krim Herbal Blend. Sapu pada anak, in sya Allah nyamuk tak dekat. Takut tau dengan nyamuk sekarang, lagi-lagi dengan kes Zika yang menular di negara kita nie.

Ibu-ibu pula bawa vitamin apa untuk perlindungan anak-anak di kampung? Jom share.

.

Love,

Syu Amir

Shaklee ID | 1139539

Whatssap | 019-2198621

Pengedar Shaklee Skudai, JB

Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui kurier berdaftar

 

About syuhada amir

Pengedar sah Shaklee yang komited dalam bisnes ini. Boleh COD bagi kawasan Johor Bahru, Skudai, Bandar Seri Alam, Pasir Gudang, dan pengeposan ke seluruh Malaysia amnya. Whatssap Syu 0192198621 untuk sebarang pertanyaan/pembelian/konsultasi percuma*.

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

All contents are owned by ummuzuhayr.com. Disclaimer: Segala kandungan di dalam blog ummuzuhayr.com adalah perkongsian semata-mata. Ummuzuhayr.com tidak bertanggungjawab di atas segala penyalahgunaan yang berkaitan dengan penulisan di dalamnya.