Ubati Kencing Manis Segera Sebelum Kaki Menjadi Hitam Berlubang-lubang

Ubati Kencing Manis Segera Sebelum Kaki Menjadi Hitam Berlubang-lubang

Rawat Penyakit Kencing Manis Kalau Sayangkan Kaki Anda

.

Pernah tak tengok orang yang kakinya hitam dan penuh dengan luka-luka yang tak berapa nak sembuh lagi? Macam gambar di bawah nie?

kencing manis

Sangat menakutkan tengok kaki jadi hitam macam tu, kulit senang luka tapi lambat sembuhnya, silap hari bulan kaki kena potong sebab tak nak merebak ke tempat lain. Kalau nak tahu, inilah kaki pesakit kencing manis. Apabila penyakit dah kronik disebabkan oleh terlalu tinggi gula dalam darah, kesannya memang menggerunkan.

Persoalannya:

1. Nak ke tengok kaki ibu ayah kita yang menghidap kencing manis jadi sampai macam ini?

2. Nak ke tengok kaki orang tersayang dipotong?

Mereka sendiri takut tengok kaki kena potong, apatah lagi kita kan?

Jadi, kenalah rawatinya dengan segera supaya kita boleh bantu ibu ayah kita kawal bacaan gula dalam darah mereka.

.

Kesan-kesan Penyakit Kencing Manis

Selain daripada kaki mak ayah kita kena potong, ada banyak lagi kesan-kesan lain yang menakutkan kita sebab kita tak nampak pun kerana ia melibatkan organ-organ dalaman. Kita bukan ada x-ray nak tengok keadaan organ-organ kita kan?

Antara kesan-kesan dari panyakit diabetis ialah:

  • buah pinggang gagal berfungsi dengan baik 

          → bila buah pinggang dah tak boleh nak hasilkan insulin, kita kenalah cucuk insulin                  sendiri.

          → Kalau dah memang tak boleh berfungsi, kena pergi dialisis tau. 3 kali seminggu                        kena pergi cuci darah.

  • Sakit jantung
  • Darah tinggi
  • Strok/angin ahmar
  • Koma
  • Penyakit saraf
  • Gangren

           → Gangren nie la apabila kaki jadi hitam sebab sel-sel kulit dah mati dan darah yang                   sampai ke bahagian tu sangat tidak mencukupi.

           → Gangren boleh bawa maut tau. Jadi, jaga-jagalah sebelum terlambat!

  • Mata kabur dan boleh menjadi buta
  • Boleh kena potong anggota badan

.

Kita tak perlu tunggu sehingga orang tersayang dah jadi begini baru nak cari ubat. Carilah ubat sebelum kencing manis mereka makin teruk.

.

.

.

Syu nak syorkan satu produk yang terbaik untuk pesakit kencing manis. Memang sangat mudah dimakan sebab ianya dalam bentuk cecair. Kalau tak boleh nak telan begitu sahaja, kita boleh bancuh dalam secawan air. Mudah kan?

Syu sangat-sangat syorkan VIVIX Shaklee. Ramai pesakit kencing manis yang berjaya mengawal bacaan gula dalam darah. Cuba bayangkan bacaan gula berbelas-belas, ada yang berpuluh, tapi dengan VIVIX, bacaan jadi satu angka je. Ajaibkan kuasa VIVIX dengan izinNya? Jom baca pengakuan pesakit kencing manis dan juga pengakuan anak-anak yang belikan VIVIX untuk mak ayah yang menghidap diabetis 🙂

.

Testimoni-testimoni Berjaya Pesakit Kencing Manis

.

testi vivix diabetis 1

Testimoni 1:

  • Beliau menghidap diabetis sejak 14 tahun yang lalu dengan bacaan gula 15.5.
  • Beliau mengambil Vivix selama 7 bulan secara konsisten, bacaannya kini menurun kepada 4.8.

EN. R JITENDRA KINI BEBAS DARI PENYAKIT KENCING MANIS!!!

.

testi vivix diabetis 3

Testimoni 2:

Tengoklah gambar pesakit diabetis ini. Lukanya lambat sembuh sampai tapak kaki dah berlubang-lubang.

Selepas hampir sebulan mengambil Vivix, lukanya kita sembuh sepenuhnya.

Inilah yang kita mahukan untuk diri sendiri dan juga untuk mak ayah kita, betul tak? 

.

testi vivix diabetis 5

Testimoni 3:

Pesakit diabetis yang kena potong kaki dan juga ada bahagian kaki yang ada luka-luka. Lambat sembuh sampai lubang juga.

Makan Vivix sebotol, luka makin kering dan makin sembuh 🙂

Best kan tengok orang yang kita sayang dah tak terseksa menahan sakit yang disebabkan kencing manis? ♥

.

testi vivix diabetis 9

Testimoni 4:

  • Ayahnya menghidap diabetis dangan bacaan 17-18 tapi tak turun-turun walaupun makan ubat. Ada pernah sampai bacaan gulanya tidak dapat dibaca.
  • Ayah beliau selalu letih, mata tak berapa nak nampak, berat badan makin susut, dan tak de selera nak makan.
  • Si anak beri ayahnya VIVIX, dan dalam 2 minggu, ayahnya kembali sihat. Bacaan gula pun menurun dari belas-belas tu jadi 5.4 je.

Best kan dengar pengakuan ajaib dari si anak ini? Kita sebagai anak akan lakukan apa sahaja untuk mak ayah asalkan mereka sihat.

.

testi vivix diabetis 7

Testimoni 5:

  • gembira anak menantu bila ibu telefon memberitahu yang bacaan gula nya terkawal walaupun makan durian! Biasanya, kalau makan makanan manis, esoknya mesti bacaan gula naik. Tapi, dengan pengambilan VIVIX yang baru seminggu tu, keajaiban berlaku!

Memang berbaloi sangat-sangat dengan harganya. Mahal takpe, asalkan mak ayah kita dapat kesihatan yang baik kan?

.

testi vivix diabetis 6

Testimoni 6:

Kakaknya ada dibetis yang agak teruk. Tapi, selepas mengambil VIVIX selama 2 bulan sahaja, sekarang dah bebas diabetis dah!

Best ke best?

.

testi vivix diabetis 10

Testimoni 7:

Alhamdulillah, syukur sangat! Anak mana yang tak gembira bila bacaan gula abahnya turun ke 6.3. Selain itu, sekarang cucuk insulin cuma 2 kali je, dulu sampai 4 kali!

.

Sekarang percaya tak Syu cakap yang VIVIX sangat-sangat membantu dalam mengawal bacaan gula dalam darah kita. Walaupun bacaan tinggi sampai mesin tak boleh nak baca, akhirnya dengan VIVIX semuanya kembali normal ♥

Ini semua kerana bahan ramuan yang berada di dalam VIVIX memang tak dapat nak dibandingkan dengan ubat kencing manis yang lain. Selain dari produknya yang sentiasa selamat, berkesan, dan semulajadi, VIVIX mempunyai fungsi tersendiri untuk mengawal diabetis. Kajian bertahun-tahun dilakukan tau sebelum keluarnya produk ini.

.

vivix-bottle

Bagaimana VIVIX Membantu Memulihkan Diabetis?

  • Mengurangkan sindrom resistansi insulin

→ melindungi dan membaiki sel-sel yang rosak.

→ mengurangkan metabolic syndrome yang boleh menyebabkan kencing manis. Ini adalah akibat daripada gen yang rosak.

  • Mengawal kepekatan gula dalam darah

→ Salah satu ramuan Vivix adalah anggur muscadine, dan dalam anggur      muscadine ada terdapat polifenol. Polifenol ini berfungsi untuk melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah. Ia juga membantu mengelakkan penggumpalan gula yang tinggi dalam darah yang boleh menyebabkan kencing manis.

  • Mengelakkan kerosakan mata dan juga menggalakkan penyembuhan luka dengan segera

→ sebab itulah dengan Vivix, lubang-lubang luka boleh sembuh dan cantikkan kulit semula.

→ sebab ini jugalah pesakit kencing manis yang telah kabur matanya akibat diabetis boleh terang kembali matanya 🙂

  • Mencegah pembentukan protein AGE

→ protein AGE terhasil dari protein dan gula yang berlebihan dalam badan. Apabila protein AGE tinggi, ia boleh menyebabkan sel badan kita mati dan boleh menyebabkan kita mendapat kencing manis.

→ Tapi, dengan makanisme anti-penuaan yang ada dalam kandungan Vivix, ia memperlahankan pembentukan protein AGE dari berlaku.

.

Percaya dah yang VIVIX boleh menjadi rawatan alternatif kepada penyakit diabetis dan kencing manis ini? Ramuan Vivix memang tak pernah ditemui di dalam mana-mana ubat kencing manis yang lain. Inilah yang membuatkan VIVIX paling berkesan dan paling dipercayai ramai.

.

Sebotol Vivix bernilai RM 475.00, tapi apakanlah sangat wang jika dibandingkan dengan kesihatan ibu ayah yang bebad dari kencing manis kan? Bila boleh tengok mak ayah berjalan tanpa tongkat, bila tengok mak ayah tak kena potong kaki ataupun pergi dialisis, dan apabila kita boleh lihat senyuman di wajah mak ayah makan macam-macam tanpa perlu sekatan dan pantang larang, itu memang sesuatu perasaan yang sangat bahagia bagi seorang anak.

Jom pakat ramai-ramai bagi sebotol VIVIX untuk mak ayah kita yang menghidap kencing manis supaya hidup mereka kembali sihat dan cergas.

.

.

.

Tapi kan, dari beli sebotol, elok beli dua botol VIVIX sebab:

  • Dapat membership PERCUMA
  • Dapat bonus di bulan berikutnya
  • Dapat beli dengan harga ahli yang jauh lebih murah 🙂

Apa tunggu lagi, jom order ramai-ramai dan bagi hadiah pada orang tersayang. Hubungi Syu sekarang juga di 0192198621 untuk pembelian dan pertanyaan. Syu akan bimbing cara makan yang betul supaya mak ayah anda dapat kembali kesihatan yang baik dan aktif 🙂

Kalau nak beli sendiri pun boleh. Klik butang ‘Order Now’ di bawah ini untuk pembelian terus dari Shaklee HQ. Tapi, jangan lupa juga hubungi Syu di 0192198621 untuk Syu bimbing cara makan yang betul. Anda berhak mendapatkan konsultasi First Class dari Syu sepanjang masa.

order now

Jangan tunggu lama-lama. Kaki mak ayah kita tak tunggu sesiapa. Jangan sampai dah nak kena potong kaki baru mula mencari rawatan alternatif. Cari sekarang dan rawat sekarang sebelum melarat!

.

Love always,

sign blog 2

About syuhada amir

Pengedar sah Shaklee yang komited dalam bisnes ini. Boleh COD bagi kawasan Johor Bahru, Skudai, Bandar Seri Alam, Pasir Gudang, dan pengeposan ke seluruh Malaysia amnya. Whatssap Syu 0192198621 untuk sebarang pertanyaan/pembelian/konsultasi percuma*.

Comments

  1. Memang tak pernah tengok lagi secara berdepan, tapi kesian la kalau kena kat sape2. Harap2 yang mengidap penyakit ni ada rezeki lebih untuk berubat
    sabree hussin recently posted…Program affiliate Bookcafe untuk para pencinta bukuMy Profile

  2. Memang menyeramkan bila tengok gambar-gambar ni semua. Tapi itulah hakikatnya apabila penyakit kencing manis dah semakin teruk. Sama-samalah kita mencari ikhtiar terbaik sebelum terlambat. Apabila anggota badan dah tidak cukup sempurna, menyesal kemudian hari pun dah tak berguna.
    jida recently posted…Benda Asing Di Dalam Mata (Apungan) Yang Mengganggu Penglihatan, Kini Makin PulihMy Profile

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

All contents are owned by ummuzuhayr.com. Disclaimer: Segala kandungan di dalam blog ummuzuhayr.com adalah perkongsian semata-mata. Ummuzuhayr.com tidak bertanggungjawab di atas segala penyalahgunaan yang berkaitan dengan penulisan di dalamnya.