Tips Baru Untuk Pasangan Yang Masih Berikhtiar Untuk Dapat Anak

Tips Baru Untuk Pasangan Yang Masih Berikhtiar Untuk Dapat Anak

Ikhtiar Terbaik Untuk Mendapat Zuriat

.

usaha-hamil

.

Ramai pasangan yang sudah lama berkahwin masih belum dikurniakan anak. Ada yang dah kahwin lebih 5-10 tahun, tapi masih lagi berdua. Tiada rezeki lagi mungkin. Walaupun nampak pasangan ini gembira je, senyum gelak je, tapi mesti teringin nak ada anak sendiri. Macam-macam rawatan dah dicuba, macam-macam ikhtiar dah buat, tapi masih belum juga dapat. Jangan putus asa wahai ibu ayah sekalian, masih ada pelbagai cara untuk dicuba, dan salah satunya adalah dengan Vivix!

Syu tak pernah tahu pun dulu yang Vivix boleh bantu pasangan untuk dapat anak sampailah Syu baca testimoni mengenai perkara ini.

.

Testimoni 1:

vivix-hamil

.

“Puan Nana dah berkahwin selama 3 tahun tapi masih belum dikurniakan anak. Kawannya suruh amalkan Vivix untuk  membaiki sel tubuh supaya bila sel badan kita sihat, organ sihat(rahim sihat) dan seterusnya in sya Allah mudah untuk conceive”

.

Bagaimana Vivix Membantu Untuk Mendapat Zuriat?

Anda sedang ikhtiar untuk hamil? . Vivix membantu: . menguatkan rahim kita untuk baby lekat baiki sel2 DNA untuk hasilkan sel yg lebih sihat . whatssap Syu 0192198621 untuk dapatkannya!

Ramai yang memanggil Vivix dengan panggilan ‘tonik ajaib’. Memang ajaib kerana dapat membantu memperbaiki macam-macam penyakit, termasuklah dalam situasi untuk mendapatkan anak.

Vivix mempunyai kandungan polifenol dan juga resveratrol yang tinggi untuk membaiki sel-sel badan kita.

Vivix adalah anti-oksidan yang kuat untuk melindungi badan kita daripada rosak. Ia mempunyai makanisma yang mampu untuk membaiki sel-sel yang abnormal dan juga sel-sel yang rosak dan akan mengurangkan oxidative damage di dalam sel. Ini penting kerana bila banyak oxidative damage, lagi banyak sel-sel akan rosak.

Dengan Vivix, DNA-DNA, sel-sel, dan juga organ-organ badan kita akan lebih berkualiti dan juga sihat. Apabila organ kita sihat, fungsi-fungsi organ akan meningkat, termasuklah organ peranakan.

Vivix juga membantu untuk meningkatkan kualiti benih dan juga sperma. Dengan mengamalkan Vivix secara konsisten, ia akan meningkatkan kelajuan sperma menuju ke arah telur. Ia juga akan memanjangkan jangka hayat telur dan sekali gus, meningkatkan peluang untuk disenyawakan.

Kandungan resveratrol di dalam Vivix juga membantu untuk melindungi telur daripada rosak dan teroksida. Apabila telur kita dilindungi, tinggi peluang untuk telur ini membesar dengan sihat, menjadi matang tanpa sebarang kerosakan, dan akhirnya disenyawakan dan menjadi janin yang sihat.

Vivix juga membantu mengecutkan cyst dan juga fibroid bagi meningkatkan peluang pasangan untuk mendapat cahayamata. Jadi, orang yang mempunyai cyst dan fobroid jangan risau ye. Peluang untuk hamil masih ada dengan ikhtiar bersama Vivix!

Kesimpulannya, Vivix ini amatlah membantu meningkatkan kesuburan kita.

  • Vivix menggalakkan penuaan sihat
  • menjadikan sel-sel pembiakan lebih sihat dan berkualiti
  • membantu dalam mencegah kanser (kanser uterus dan prostat)
  • membaiki daya tahan badan

.

Rupa-rupanya dah ramai pasangan yang berjaya mengandung dengan asbab Vivix. Syukur, Alhamdulillah.

Boleh baca testimoni-testimoni berbeza yang dah berjaya membantu pasangan-pasangan untuk mendapat zuriat. Bukan sorang je yang berjaya mengandung dengan Vivix tau, tapi ramai lagi! Jom baca testimoni mereka!

Testimoni 2:

vivix-hamil-2

.

Testimoni 3:

vivix-hamil-3

.

Testimoni 4:

vivix-hamil-4

.

Testimoni 5:

vivix-hamil-5

.

Best kan bila kita masih ada peluang untuk mendapatkan anak? Tak salah untuk mencuba dengan Vivix kan? Daripada nak keluarkan duit ribu-ribu untuk pembedahan dan rawatan-rawatan kesuburan, baiklah kita amalkan Vivix yang jauh lebih murah dari kos-kos itu semua. Seperti kata Puan Nana, “Vivix ini lebih murah daripada kos-kos IUI, IVF ” atau mana-mana rawatan kesuburan untuk mendapatkan anak.

.

Nak ikhtiar dapatkan anak dengan Vivix? PM Syu ye. Syu akan buat sehabis baik untuk membantu adik kakak semua.

Jangan tunggu sehingga usia dah meningkat baru nak cuba.  Nanti anak baru masuk sekolah kita dah tua. Orang kata kita bawa cucu pula nanti kan? Tak nak la sampai orang cakap macam tu. Meh dapatkan Vivix segera!!!

.

Your Shaklee Health Consultant,

Syu Amir

Shaklee ID | 1139539

Whatssap | 019.219.86.21

Pengedar Shaklee Skudai

Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui kurier berdaftar

About syuhada amir

Pengedar sah Shaklee yang komited dalam bisnes ini. Boleh COD bagi kawasan Johor Bahru, Skudai, Bandar Seri Alam, Pasir Gudang, dan pengeposan ke seluruh Malaysia amnya. Whatssap Syu 0192198621 untuk sebarang pertanyaan/pembelian/konsultasi percuma*.

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

All contents are owned by ummuzuhayr.com. Disclaimer: Segala kandungan di dalam blog ummuzuhayr.com adalah perkongsian semata-mata. Ummuzuhayr.com tidak bertanggungjawab di atas segala penyalahgunaan yang berkaitan dengan penulisan di dalamnya.