[Testimoni] Bacaan Gula Turun Dari 9.3 ke 7.1 Dalam Masa 3 Minggu Sahaja!!!

[Testimoni] Bacaan Gula Turun Dari 9.3 ke 7.1 Dalam Masa 3 Minggu Sahaja!!!

Bacaan Gula Pesakit Kencing Manis Berkurang Dalam Masa 3 Minggu Sahaja!!!

Penyakit kencing manis bukanlah sesuatu yang asing lagi dalam masyarakat kita sekarang ini kan? Rata-rata kalau pergi hospital, ada je orang yang kita jumpa yang menghidap penyakit ini. Kesian dan sedih tengok keadaan mereka yang terpaksa makan banyak ubat hanya untuk mengawal bacaan gula dalam darah mereka. Kalau tak makan ubat, nampaknya bacaan gula boleh naik mendadak hingga perlu dimasukkan ke hospital. Mesti ahli keluarga risau apabila melihat keadaan orang tersayang begini kan?

Sebab itulah kita kena jaga kesihatan diri kita. Walaupun menghidap penyakit diabetis ini, jangan putus asa dalam mencari penawar yang sesuai supaya kita boleh kembali sihat dan bolehlah makan makanan kegemaran kita semula (tapi kena kawal juga ye pemakanan kita tu 😛 ).

Begitulah yang dihadapi oleh Kak Sofia (bukan nama sebenar). Beliau gemar makan kek walaupun ada penyakit kencing manis. Kadang-kadang tu tergugat iman bila nampak kek, makan jugalah walaupun sedar akan diri tak boleh makan makanan manis-manis nie…hihi…

diabetis 4

 

Tapi, Kak Sofia nie cekal orangnya. Tak mudah mengalah dengan penyakit kencing manis itu. Beliau cari alternatif selain dari ubat hospital. Akhirnya, beliau jumpa VIVIX. Bila dah mula amalkan Vivix, memang dah tak makan ubat hospital dah sebab dah serasi dengan Vivix nie. Mana taknya, cuba tengok testimoni beliau di atas nie.

  • Walaupun tak makan ubat dan makan kek, bacaan gula masih turun, takde pun meningkat!
  • Pada 16/1, bacaan gula turun lagi. Dari 14 ke 9.3 pulak. Manalah kak Sofia nie tak gembira dengan Vivix.
  • Ada lagi…lepas hampir 3 minggu lepas itu (8/2), bacaan gula turun lagi!!! Kali ini dari 9.3 menjadi 7.1!!! Kalau Syu jadi Kak Sofia, Syu dah lompat bintang dah. Gembira tak terkata bila kita dapat mengawal bacaan gula dalam darah. Mana tak gembira, 7.1 tu dah kita hampir normal OK!!!

Jadi, janganlah kita fikir yang ubat hospital adalah jalan terakhir untuk penghidap kencing manis. Ada alternatif lain selain dari itu. Kita ada VIVIX SHAKLEE!!!!

Jadi, pada sesiapa yang ada kenalan, mahupun orang tersayang yang menghidap penyakit kencing manis dan diabetis ini, bolehlah sarankan mereka untuk mencuba VIVIX ye! Hubungi Syu 0192198621 hari ini juga untuk dapatkan sebotol Vivix dan Syu akan bimbing cara makan yang terbaik supaya anda mendapat kesan positif yang terbaik!!!

 

AmalkanVivix dan rasai keajaibannya!!!!

Jom Sihat Tanpa Diabetis Bersama VIVIX!

Love,

Syu Amir

0192198621

Shaklee ID: 1139539

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

All contents are owned by ummuzuhayr.com. Disclaimer: Segala kandungan di dalam blog ummuzuhayr.com adalah perkongsian semata-mata. Ummuzuhayr.com tidak bertanggungjawab di atas segala penyalahgunaan yang berkaitan dengan penulisan di dalamnya.