Ostematrix – Pembantu Segala Sakit Urat Saraf

Ostematrix – Pembantu Segala Sakit Urat Saraf

Hilangkan Sakit-sakit Urat & Tulang Dengan Ostematrix

Ramai di kalangan kita yang sering mengalami sakit-sakit urat dan sakit tulang, walaupun diri masih muda. Dulu Syu selalu fikir yang orang tua-tua je yang selalu sakit macam nie, rupanya sakit tulang dan sakit sendi ini tidak mengira usia. Takut dan ngeri bila fikir yang tulang kita nie ibarat batang paip, luar nampak tegap, tapi dalamnya lompong dan kosong je.

Apabila tulang kita tidak sihat, urat dan otot kita juga akan sakit kerana kena tampung organ tubuh badan kita. Urat-urat dan otot-otot kita kena buat kerja lebih untuk membantu stabilkan badan untuk bergerak ke sana ke mari. Urat dan otot mudah menjadi tegang disebabkan ini. Jadi, kita kena pastikan tulang kita sentiasa kuat supaya urat dan otot kita tidak sakit sekali.

Penyelesaiannya mudah sahaja. Ambillah makanan dan minuman yang mempuyai sumber kalsium yang tinggi dan top up kan dengan suplement kesihatan (suplement bukan ubat ye. Jangan salah faham pula!) untuk mencukupkan kalsium yang diperlukan badan kita πŸ™‚

.

kebaikan oste

.

Ostematrix – Pil Kalsium Terbaik Untuk Bantu Selesaikan Masalah Urat Saraf

Syu sentiasa suka dengan Ostematrix kerana Ostematrix telah membantu selesaikan banyak masalah kesihatan Syu dan keluarga Syu. Antaranya ialah:

1. Masalah Sembelit

Dalam Ostematrix terdapat kandungan Magnesium, dan kandungan ini membantu untuk melembutkan otot-otot usus untuk memudahkan proses pembuangan najis. Secara tak langsung, ia membantu untuk melembutkan najis kita juga supaya mudah keluar tanpa perlu meneran teruk.

2. Menguatkan tulang

Badan kita perlukan kalsium, dan kalsium perlukan Vitamin D untuk mengoptimumkan penyerapan. Dan Ostematrix mempunyai Viamin D ini untuk proses penyerapan kalsium dengan lebih berkesan. Bila tulang kuat, taiada lagilah osteoporosis ataupun kuku rapuh mahupun gigi dan gusi berdarah.

3. Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas

Dengan pengambilan 4 biji Ostematrix sebelum tidur, ia dapat mengurangkan kejang kaki dan juga kebas-kebas. Bagi ibu hamil pula, ia boleh membantu dalam mengurangkan simpul biawak juga πŸ™‚

4. Meringankan stress

5. Memperbaiki masalah haid

Masa datang haid, ada sesetengah wanita mengalami senggugut yang teruk. Ini dapat dikurangkan dengan mengambil Ostematrix kerana seperti yang Syu cakap tadi, Ostematrix ini membantu melembutkan otot yang tegang, sekaligus mengurangkan sakit senggugut itu tadi.

.

Setiap orang di kalangan kita wajib ambil pil kalsium untuk mengekalkan kesihatan tulang dan juga kesihatan badan secara menyeluruh. Pilihlah pil kalsium yang mempunyai Magnesium dan juga Vitamin D untuk memaksimakan peenyerapan kalsium nya. Syu sarankan Ostematrix kepada semua yang mencari pil kalsium. Hanya RM 61.00 (tidak termasuk pos) untuk dapatkan tulang yang kuat dan badan yang sihat πŸ™‚

.

Kalau tak percaya, jom baca testimoni orang yang berjaya sihat dengan Ostematrix nie!

.

Testimoni 1:

Ibu yang cramp kaki masa mengandung 7 bulan. 3 hari makan ostematrix sebelum tidur, alhamdulillah cramp kaki dah tak datang. Selain tu, bangun pagi, senang je membuang. tak yah risau lagi!

TESTIMONI OSTEMATRIX (1)

testimoni 1

.

Testimoni 2:

Bangun tidur, badan yang letih pun kembali segar. Takde letih-letih lagi. Dan yang paling akk nie suka adalah tiada lagi masalah sembelit sebab dengan ostematrix, mudah nya nak membuang πŸ™‚

TESTIMONI OSTEMATRIX (2)

Testimoni 2: credit to www.sihatcantik4u.net

.

Testimoni 3:

Akak Rashidah jatuh dan kakinya terseliuh. Rupanya tulang kaki retak. Beliau makan ostematrix untuk hilangkan kejang kaki dan alhamdulillah, denyut2 kaki berkurang dan beliau boleh tidur lena.

TESTIMONI SAKIT PINGGANG 1

testimoni 3

.

Apa tunggu lagi, cegah dulu sebelum parah. Janganlah fikir yang kita tidak sakit jadi tak perlulah untuk mengambilnya. Masa tak sakitlah kita perlu ambil supaya kita boleh elakkan badan kita dari sakit. Kalau dah sakit, tulang dan sendi kita akan memakan masa untuk pulih. Kan ke susah masa tu?

Jom whatssap Syu 019-2198621. Syu bantu untuk anda dapatkan tulang yang sihat dan badan yang cergas secara menyeluruh luar dan dalam.

.

Love,

Syu Amir

Whatssap | 019-2198621

Shaklee ID | 1139539

Pengedar Shaklee Skudai, Johor Bahru

Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui Kurier Berdaftar

 

About syuhada amir

Pengedar sah Shaklee yang komited dalam bisnes ini. Boleh COD bagi kawasan Johor Bahru, Skudai, Bandar Seri Alam, Pasir Gudang, dan pengeposan ke seluruh Malaysia amnya. Whatssap Syu 0192198621 untuk sebarang pertanyaan/pembelian/konsultasi percuma*.

Trackbacks

  1. […] dah malam, badan pun dah letih, Syu makan Ostematrix sebelum tidur untuk legakan otot-otot yang penat ‘bekerja’ sepanjang hari. […]

  2. […] hari ini hari akhir sebelum closing pada jam 11.59 malam, tapi promosi OSTEMATRIX masih berjalan ye. Korang ada dua pilihan, sama ada nak dapatkan beli 6, percuma 1 ataupun beli 2 […]

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

All contents are owned by ummuzuhayr.com. Disclaimer: Segala kandungan di dalam blog ummuzuhayr.com adalah perkongsian semata-mata. Ummuzuhayr.com tidak bertanggungjawab di atas segala penyalahgunaan yang berkaitan dengan penulisan di dalamnya.