Kenali Dengan Siapa Anda Membeli Produk Shaklee

Kenali Dengan Siapa Anda Membeli Produk Shaklee

Dari Seorang Guru Kepada Seorang Peniaga

Bismillah.

Syu dibesarkan dalam keluarga yang sederhana sahaja. Syu ingat lagi, masa Syu sekolah rendah dulu, mak memang bergiat aktif dalam berniaga MLM. Dari satu MLM ke satu MLM. Syu banyak kali juga ikut mak pergi meeting, tapi Syu tak pernah berminat nak mengikut jejak langkah mak untuk berniaga. Mungkin Syu ni penakut nak bercakap depan orang kot.

Walaupun masa kecil kata tak minat, Syu berniaga juga akhirnya. Tapi, bukan sebarangan MLM eh. Syu berniaga Shaklee yang adil dan saksama dalam memberi apa yang kita layak dapat. Kalau usaha lebih, dapat lebih. Kalau tak usaha, memang tak dapat apa-apa la.

Syu seorang guru yang masih bekerja, dan pada masa yang sama Syu bergerak aktif dalam membina empayar Syu sendiri dalam Shaklee. Walaupun bekerja, Syu bahagikan masa untuk berbisnes juga kerana buat bisnes Shaklee, tak perlu pun untuk menghadap komputer 24 jam. Cukup sekadar 2-3 jam setiap malam. Nak tahu caranya, PM tepi eh!

.

Bagaimana Syu mula Jatuh Cinta Dengan shaklee?

Bermula dengan pencarian suplement untuk menambahkan susu badan, Syu berjumpa Shaklee. Dan Syu sangat puas hati dengan kesan positifnya. Dari susu kurang kepada susu EBM penuh satu freezer. Bukan setakat susu banyak je yang Syu dapat, tapi, banyak lagi bonus tambahan yang Syu tak sedar pada awalnya, seperti kulit kusam jadi licin berseri-seri, lemak-lemak badan semua hilang, jerawat pudar, stretchmark pun hampir tiada, dan macam-macam lagi.

Syu teruskan mengambil suplement set menyusu di samping mencuba vitamin-vitamin Shaklee yang lain. Resultnya memang ohsem. Rasa nak beritahu semua orang yang Shaklee nie memang best. Kesannya walaupun lambat, tapi ianya selamat dan bebas  bahan kimia bahaya. Tu yang buat Syu tak pilih produk lain dah. Memang Shaklee je.

.

Keep On Sharing The Benefits Of Shaklee

Sejak dah jatuh hati dengan Shaklee, Syu nak semua orang pun merasai apa yang Syu rasa. Syu nak ibu-ibu lain pun dapat susu badan yang pekat dan meriah, Syu nak orang yang gemuk pun kurus secara sihat, Syu nak orang yang muka penuh jerawat dapat kulit licin flawless.

Sebab tu la Syu buat bisnes Shaklee nie. Syu nak kongsikan kebaikan Shaklee kepada semua orang supaya mereka dapat kesihatan yang lebih baik dengan Shaklee, supaya mereka pun dapat mengubah hidup mereka asbab Shaklee. Harapan Syu supaya mereka akan menjana pendapatan dengan Shaklee untuk menunaikan impian keluarga tercinta mereka.

Syu nak membantu lebih ramai orang untuk menjana pendapatan tambahan untuk bantu keluarga masing-masing. Dapat bonus untuk beli susu pampers anak pun still memadai kan? Siapa nak bagi susu dan pampers percuma? Kita mula dengan bonus kecil, lama-lama bonus akan berkembang jadi 5-6 angka siapa tahu?

.

profile

Mencari cara untuk mandapatkan duit tambahan? Syu alu-alukan kedatangan anda ke team #SapphireFamily. PM Syu untuk mulakannya!

.

Your Shaklee Mentor,

Syu Amir

Shaklee ID | 1139539

Whatssap | 019-2198621

Pengedar Shaklee Skudai, JB

Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui kurier berdaftar

 

About syuhada amir

Pengedar sah Shaklee yang komited dalam bisnes ini. Boleh COD bagi kawasan Johor Bahru, Skudai, Bandar Seri Alam, Pasir Gudang, dan pengeposan ke seluruh Malaysia amnya. Whatssap Syu 0192198621 untuk sebarang pertanyaan/pembelian/konsultasi percuma*.

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

All contents are owned by ummuzuhayr.com. Disclaimer: Segala kandungan di dalam blog ummuzuhayr.com adalah perkongsian semata-mata. Ummuzuhayr.com tidak bertanggungjawab di atas segala penyalahgunaan yang berkaitan dengan penulisan di dalamnya.