Set Buasir Shaklee Melegakan Buasir Berdarah Semasa Berpantang

Set Buasir Shaklee Melegakan Buasir Berdarah Semasa Berpantang

Sakit Buasir Semasa Berpantang Pulih Dengan Set Buasir Shaklee Apa tu buasir? Buasir adalah salah satu perkara yang amat menakutkan bagi ramai orang, termasuklah ibu yang sedang berpantang. Dengan nak jaga luka jahitan lagi, dengan nak jaga anak lagi, tambah pula sakit buasir. Kesian tengok orang yang kena buasir sebenarnya. Buasir adalah pembengkakan pada vena […]

Turunkan Kolesterol Dengan Dua Cara Mudah Je!

Turunkan Kolesterol Dengan Dua Cara Mudah Je!

Kolesterol tinggi adalah sangat bahaya pada semua. Ia boleh menyebankan penyakit serius seperti strok dan juga sakit jantung. Kita perlulah berjaga-jaga dan selalu membuat pemeriksaan kesihatan supaya kita tahu tahap kesihatan kita di mana. Kalau badan kita mempunyai kolesterol yang tinggi, sekurang-kurangnya kita dapat mengesan dan mengubatinya dengan lebih awal. . . Pernah tengok tak […]

Berjaga Malam Menyiapkan Kerja Dengan Set Tahan  Mengantuk Power

Berjaga Malam Menyiapkan Kerja Dengan Set Tahan Mengantuk Power

Semua yang bekerjaya selalunya akan terpaksa berjaga malam untuk menyiapkan tugasan-tugasan pejabat di rumah. Kita terpaksa membawa pulang kerja pejabat kerana tidak mempunyai cukup masa untuk menyiapkannya semasa waktu bekerja. Tapi, di rumah kita mempunyai tugas lain lagi; mengemas rumah, masak, layan anak-anak, dan sebagainya. Nak tak nak, kenalah tunggu tengah malam baru dapat mula […]

Kulit Cantik Jelita Dari Dalam Dengan Set Kulit Cantik Menawan

Kulit Cantik Jelita Dari Dalam Dengan Set Kulit Cantik Menawan

Sekarang ini kita makin dekat dah nak puasa kan? Segala keperluan untuk menghadapi puasa dah disediakan? Syu memang dah stand-by dah stok SET PUASA BERTENAGA untuk bagi Syu tenaga dan membantu untuk menahan lapar dan dahaga nanti. Dah masuk tahun ke-3 dah mengamalkan Set Puasa ini dan alhamdulillah memang sentiasa cergas buat kerja walaupun kena […]

Sentiasa Bertenaga Walaupun Hamil Dengan Set Mengandung Terbaik Dunia

Sentiasa Bertenaga Walaupun Hamil Dengan Set Mengandung Terbaik Dunia

Hilangkan letih lesu walaupun mengandung Tahniah kepada ibu-ibu yang hamil. Syu tumpang gembira 🙂 Awal-awal hamil nie, ada rasa kelainan tak pada badan kita? Kalau ibu-ibu nak tahu, bila kita hamil nie, ada banyak perubahan pada fizikal badan dan juga hormon kita. Kita perlu adapt dengan macam-macam perubahan supaya kita takde la melepek sepanjang hari masa […]

Kurus Langsing Tanpa Kulit Menggelebeh

Kurus Langsing Tanpa Kulit Menggelebeh

Di Malaysia ini sahaja ramai yang gemuk. Minta maaflah, tapi memang betul pun. Persekitaran dan gaya hidup menyebabkan kita mengalami penyakit obesiti walaupun masih muda. Tetapi, ramai di antara orang-orang gemuk dan obes ini telah menjadi kurus semula dek kerana senaman dan pertukaran kepada diet yang sihat. Jangan terkejut tau 🙂 Kalau kita memang berazam […]

Senggugut Jadikan Pinggang Bagai Nak Patah Dua?

Senggugut Jadikan Pinggang Bagai Nak Patah Dua?

Senggugut bukanlah sesuatu yang asing bagi wanita yang datang haid. Kebanyakan wanita, walaupun bukan semua mengalaminya setiap kali datang haid. Sakit sampai guling-guling atas katil sampai lemah tak bermaya nak bangun dari katil. Kesian sangat! Pn. Maria Awi juga mengalaminya. Beliau berkata yang pinggangnya bagai nak patah dua setiap kali senggugut. Sampailah satu ketika senggugutnya […]

Pulihkan Sakit Lutut Akibat Memandu Jauh

Pulihkan Sakit Lutut Akibat Memandu Jauh

Sakit lutut bukan hanya berlaku pada orang tua sahaja, tapi yang muda-muda pun boleh jadi juga. Apabila dah sakit lutut ni, kita memang tak boleh untuk letak tekanan pada lutut kita. Pada masa tu, mulalah jalan sikit sakit, duduk lama pun sakit. Syu pun macam tu juga walaupun Syu nie belum sampai pun umur 30-an. […]

Tips Ibu Hamil Cergas Bertenaga Membuat Kerja Walaupun Berpuasa

Tips Ibu Hamil Cergas Bertenaga Membuat Kerja Walaupun Berpuasa

Ibu-ibu mengandung kerap menghadapi masalah berpuasa kerana penat dan lapar, lagi-lagi kalau masih menyusukan anak yang sedia ada. Ini kerana pembesaran anak di dalam rahim memerlukan segala nutrisi daripada si ibu. Sebab itulah apa yang ibu makan ketika sahur itu sangat penting bagi memastikan ibu mempunyai tenaga untuk berpuasa dan juga cukup nutrisi untuk disalurkan […]

5 Tips Kekal Bertenaga Bagi Yang Aktif Bersukan

5 Tips Kekal Bertenaga Bagi Yang Aktif Bersukan

Bersukan adalah penting untuk kesihatan kita seharian. Bukan setakat nak kurus je kena bersukan, tapi semua orang memang digalakkan untuk bersukan. Tak kira la main bola sepak ke, berjogging ke ataupun yang paling senang berjalanlah di sekeliling tasik di kawasan perumahan kita tu. Bila kita dah suka bersukan, kita akan lakukan apa sahaja untuk kita […]

All contents are owned by ummuzuhayr.com. Disclaimer: Segala kandungan di dalam blog ummuzuhayr.com adalah perkongsian semata-mata. Ummuzuhayr.com tidak bertanggungjawab di atas segala penyalahgunaan yang berkaitan dengan penulisan di dalamnya.