Slim Langsing Dengan Set Kurus Super Jimat Terbaik!

Slim Langsing Dengan Set Kurus Super Jimat Terbaik!

Buang Lemak-lemak Badan Dengan Selamat dan Berkesan! Semua orang mengharapkan badan yang sihat dan cergas, tak kiralah lelaki mahupun perempuan, tua ataupun muda. Badan yang sihat membolehkan kita buat banyak kerja-kerja dengan pantas kerana anggota-anggota kita semuanya boleh bekerja dengan baik. Kalau kita banyak lemak, badan pun gemuk, macam mana kita nak bergerak pantas, betul […]

Tips Kurus Selepas Bersalin Hingga Boleh Muat Seluar Saiz S

Tips Kurus Selepas Bersalin Hingga Boleh Muat Seluar Saiz S

Seluar Sebelum Mengandung Dah Boleh Pakai Semula Mempunyai badan yang kurus dan slim adalah idaman semua orang, terutama wanita. Cumanya, ada sesetengah wanita senang gemuk tapi susah untuk turun berat badan walaupun telah banyak perkara dan banyak produk dicubanya. Itu yang menakutkan. Makin hari makin gemuk walaupun dah berdiet. Sama juga kepada ibu yang baru […]

Fresh Laundry Concentrate Powder – Selamat Dari Alahan Yang Berbahaya

Fresh Laundry Concentrate Powder – Selamat Dari Alahan Yang Berbahaya

Sabun Basuh Yang Membuatkan Baju Sentiasa Berbau Segar! Ramai di kalangan kita yang menghidapi alahan teruk seperti resdung, asthma, gatal-gatal mata dan lain-lain. Alahan terjadi disebabkan oleh perengsa yang boleh diserap oleh kulit dan juga disedut oleh hidung kita. Dan kebanyakan sabun cuci baju pun mengandungi perengsa-perengsa berbahaya ini. Oleh sebab kita memang selalu cuci […]

Sabun Basuh Pinggan Shaklee – Sesuai Untuk Kulit Sensitif

Sabun Basuh Pinggan Shaklee – Sesuai Untuk Kulit Sensitif

Dish Wash Concentrate, Pencuci Pinggan Mesra Alam Sesetengah orang, tak kira la lelaki ke perempuan, mengalami kulit sensitif sehingga perlu memilih produk-produk yang mesra kulit sensitif. Orang yang kulit sensitif nie selalunya tak boleh kena air lama sangat nanti kulit mengelupas. Ada yang tak boleh cuaca sejuk, nanti kulit kering sampai boleh berdarah. Ada juga orang […]

Tips Uruskan Bisnes Bagi Ibu Yang Bekerja

Tips Uruskan Bisnes Bagi Ibu Yang Bekerja

Ibu Yang Bekerja Pun Boleh Buat Bisnes Ye! Zaman sekarang ini, ramai orang telah berjinak-jinak dengan dunia bisnes dan perniagaan walaupun telah mempunyai pekerjaan yang tetap. Ini kerana zaman kini, kos sara hidup sangatlah tinggi sehingga kita terpaksa untuk mencari pendapatan sampingan sebab gaji yang kita dapat tu tak cukup untuk menanggung perbelanjaan diri dan […]

Set Buasir Shaklee Melegakan Buasir Berdarah Semasa Berpantang

Set Buasir Shaklee Melegakan Buasir Berdarah Semasa Berpantang

Sakit Buasir Semasa Berpantang Pulih Dengan Set Buasir Shaklee Apa tu buasir? Buasir adalah salah satu perkara yang amat menakutkan bagi ramai orang, termasuklah ibu yang sedang berpantang. Dengan nak jaga luka jahitan lagi, dengan nak jaga anak lagi, tambah pula sakit buasir. Kesian tengok orang yang kena buasir sebenarnya. Buasir adalah pembengkakan pada vena […]

Ostematrix – Pembantu Segala Sakit Urat Saraf

Ostematrix – Pembantu Segala Sakit Urat Saraf

Hilangkan Sakit-sakit Urat & Tulang Dengan Ostematrix Ramai di kalangan kita yang sering mengalami sakit-sakit urat dan sakit tulang, walaupun diri masih muda. Dulu Syu selalu fikir yang orang tua-tua je yang selalu sakit macam nie, rupanya sakit tulang dan sakit sendi ini tidak mengira usia. Takut dan ngeri bila fikir yang tulang kita nie […]

Ubati Kencing Manis Segera Sebelum Kaki Menjadi Hitam Berlubang-lubang

Ubati Kencing Manis Segera Sebelum Kaki Menjadi Hitam Berlubang-lubang

Rawat Penyakit Kencing Manis Kalau Sayangkan Kaki Anda . Pernah tak tengok orang yang kakinya hitam dan penuh dengan luka-luka yang tak berapa nak sembuh lagi? Macam gambar di bawah nie? Sangat menakutkan tengok kaki jadi hitam macam tu, kulit senang luka tapi lambat sembuhnya, silap hari bulan kaki kena potong sebab tak nak merebak […]

Promosi September 2015 Yang WAJIB Di Rebut Oleh Semua Orang!

Promosi September 2015 Yang WAJIB Di Rebut Oleh Semua Orang!

Gembiranya hati bila dah masuk bulan September ini. Tak lama lagi hari jadi satu-satunya adik lelaki Syu. Tak tahu la apa yang sesuai untuk dijadikan hadiah untuk Amirul yang sekarang nie berjinak-jinak dengan dunia photografi dan menerima jemputan untuk pelbagai majlis perkahwinan sebagai jurugambar untuk kedua mempelai. Pada bulan ini juga adalah bulan ulang tahun […]

Turunkan Kolesterol Dengan Dua Cara Mudah Je!

Turunkan Kolesterol Dengan Dua Cara Mudah Je!

Kolesterol tinggi adalah sangat bahaya pada semua. Ia boleh menyebankan penyakit serius seperti strok dan juga sakit jantung. Kita perlulah berjaga-jaga dan selalu membuat pemeriksaan kesihatan supaya kita tahu tahap kesihatan kita di mana. Kalau badan kita mempunyai kolesterol yang tinggi, sekurang-kurangnya kita dapat mengesan dan mengubatinya dengan lebih awal. . . Pernah tengok tak […]

All contents are owned by ummuzuhayr.com. Disclaimer: Segala kandungan di dalam blog ummuzuhayr.com adalah perkongsian semata-mata. Ummuzuhayr.com tidak bertanggungjawab di atas segala penyalahgunaan yang berkaitan dengan penulisan di dalamnya.