Cara Paling Mudah Untuk Berhenti Merokok

Cara Paling Mudah Untuk Berhenti Merokok

merokok

 

Ketagihan merokok bukanlah sesuatu yang mudah hilang dari dalam diri kita. Kita perlukan macam-macam cara untuk menghilangkannya, tapi kebanyakan cara kita tak membawa kejayaan. Mungkin dek kerana tiada kekuatan untuk melawan dugaan ataupun cara kita yang tak kena.

Sekarang, ada cara mudah untuk membuatkan kita berhenti merokok. Cara ini akan membuatkan rokok pun rasa tawar dan dah ‘hilang’ nikmat. Ajaib kan? Macam mana tu? Saksikanlah sendiri.

 

 

Abang Uzir ini telah merokok dengan serius sejak umur beliau 14 tahun lagi. Lama kan? Tapi, beliau rasa penat bila merokok. Jadi, beliau carilah jalan untuk berhenti merokok. Pergi bengkel berhenti merokok, pakai elektrik cigarette pun pernah cuba semata-mata untuk hilangkan ketagihan merokok ini tapi tidah berjaya juga. Sehinggalah isteri beliau memperkenalkan Vivix Shaklee. Sejak itu, beliau tidak lagi merokok.

Best kan bila kita dapat berhenti merokok dengan cara yang mudah setelah pelbagai cara dicubanya? Akhirnya, hanya dengan meminum sesudu kecil Vivix, Abang Uzir dapat berhenti merokok dengan jayanya. Tahniah!!!!

 

Bagaimana Vivix Membantu Dalam Berhenti Merokok?

Secara umumnya, Vivix membantu badan kita dari peringkat sel-sel lagi.Ia membantu untuk menghasilkan DNA-DNA yang lebih sihat untuk melawan bakteria-bakteria jahat dan membawa penyakit. Bila DNA kita semuanya sihat, bolehlah badan kita menapis apa yang boleh diterima badan dan apa yang tak boleh.

 

antioksidan                  sel defence

 

Kandungan antioksidan yang tinggi di dalam Vivix menjadikan badan perokok-perokok nie ‘kebal’ daripada radikal-radikal bebas daripada sekeliling. Bakteria-bakteria dan kuman-kuman yang tidak sihat tidak boleh masuk ke dalam badan kita sebab Vivix dah buat pendinding yang sangat bagus untuk badan kita.

 

poster vivix

 

Dalam kes merokok ini, Vivix yang tadinya membantu menghasilkan sel-sel yang sihat menjadikan rasa rokok itu pahit hempedu dan juga menyebabkan perokok itu hilang nafsu untuk merokok lagi. Jadi, sedikit demi sedikit, perokok akan kurangkan bilangan batang rokok dan akhirnya akan terus berhenti merokok sebab sudah tiada nikmat lagi dalam merokok tersebut.

Bila diri tak dibelenggu dengan rokok lagi, badan akan rasa sangat sihat dan bertenaga. Ramai perokok-perokok yang telah berjaya berhenti merokok tau.Kalau tak percaya, bacalah apa kata mereka!

 

testi merokok 1

testimoni 1: Selepas makan vivix, terus kurang bilangan rokok yang dihisap…

 

 

testi merokok 2

testimoni 2: Bila hisap rokok, terasa pahit macam hempedu..terus tak merokok dah…

 

 

testi merokok 3

testimoni 3: rokok rasa tak sedap lepas makan vivix

 

 

testi merokok 4

Testimoni 4: LAgi seorang cakap rokok rasa tak sedap lepas makan vivix!

 

 

testi merokok 5

Testimoni 5: beli rokok pun dah tak nak….

 

 

testi merokok 6

Testimoni 6: Vivix memang berkesan! Rokok memang rasa pahit kan lepas makan vivix tu!!!!

 

 

 

Jangan percaya kata saya, jangan percaya kata orang. Cuba sendiri baru tahu macam mana Vivix membantu dalam nak berhenti merokok nie.

Apa tunggu lagi, order sekarang untuk diri sendiri ataupun orang yang kita sayangi. Bantulah mereka berhenti merokok.

 

Sebarang pertanyaan/pembelian, hubungi Syu sekarang!!!

Pelanggan Syu akan dapat layanan First Class !!!

 

Love,

Syu Amir

Shaklee ID: 1139539

0192198621

 

About syuhada amir

Pengedar sah Shaklee yang komited dalam bisnes ini. Boleh COD bagi kawasan Johor Bahru, Skudai, Bandar Seri Alam, Pasir Gudang, dan pengeposan ke seluruh Malaysia amnya. Whatssap Syu 0192198621 untuk sebarang pertanyaan/pembelian/konsultasi percuma*.

Comments

  1. mesti ramai orang yang dah berhenti merokok lepas minum vivix ni kan.
    titan recently posted…Lu Pandai tulis tulisan jawi tak?My Profile

  2. Wajib beli vivix ni….. Suami saya tengah usaha berhenti merokok
    fuzy recently posted…Cara Mengatasi Sembelit Ketika BerpantangMy Profile

  3. Memang susah nak berhenti rokok kan? adik zarith pon penat dah nasihat, tetap taknak berhenti
    Ibu Zarith recently posted…Resepi Kuih Ondeh-ondeh (Gula Melaka) Terbaik Untuk Minum PetangMy Profile

  4. walaupun saya seorang lelaki, bila bau rokok memang rasa busuk sangat..
    Munz recently posted…Berapa Banyak Ibu Hamil Memerlukan Kalsium?My Profile

    • UmmuZuhayr :

      tau takpe…hopefully lelaki yg merokok lain sedar la jugak busuknya bau asap rokok tu…

Leave a Reply to Ibu Zarith Cancel reply

*

CommentLuv badge

All contents are owned by ummuzuhayr.com. Disclaimer: Segala kandungan di dalam blog ummuzuhayr.com adalah perkongsian semata-mata. Ummuzuhayr.com tidak bertanggungjawab di atas segala penyalahgunaan yang berkaitan dengan penulisan di dalamnya.