Berpantang Dengan Vivix Mempercepatkan Penyembuhan Luka Pembedahan

Berpantang Dengan Vivix Mempercepatkan Penyembuhan Luka Pembedahan

Berpantang Dengan Vivix Memang Lain Rasanya

Bagi ibu yang bersalin secara pembedahan, semasa tempoh berpantang inilah mereka memerlukan rehat yang mencukupi supaya luka pembedahan itu tidak dijangkiti kuman ataupun bernanah. Lagi menakutkan kalau bahagian kena bedah tu terbuka semula. Kena la jahit balik. Gerun kan? Nak bayangkan pun dah ngeri.

Ibu-ibu wajib jaga bahagian luka kena bedah tu elok-elok. Bahagian luka kena kering selalu supaya cepat sembuhnya. Itu bahagian luar, tapi, macam mana nak tahu bahagian dalam tempat czer tu dah sembuh sebab kita bukannya nampak kan? Nak sapu ubat bukannya boleh. Nak makan jamu atau ubat pun, ada banyak pantang larangnya.

.

kesehatan-ibu-dan-anak

Vivix Terbaik Dalam Menyembuhkan Luka Dari Dalam

Di sinilah Vivix memain peranan dalam meyembuhkan luka ibu bersalin czer.

1. Vivix adalah sumber anti-oksidan dan mempunyai kandungan resveratrol yang tinggi membantu dalam penyembuhan luka pembedahan ibu-ibu.

2. Vivix juga membantu dalam membaiki sel-sel hingga ke peringkat DNA lagi. Ia akan menghasilkan sel-sel baru yang lebih sihat dan panjang jangka hayatnya. Jadi, luka kita yang kita tak nampak tu akan cepat sembuh dengan Vivix (dengan izin Allah jua)

3. Dalam kandungan Vivix juga, terdapat penjana tenaga yang dipanggil Mitochondria. Mitochondria membantu memberi tenaga yang ibu-ibu perlukan semasa berpantang. Sebab itulah ibu yang ambil Vivix semasa berpantang nie cepat sihat dan bertenaga!

4. Disebabkan Vivix nie membantu dalam melambatkan proses penuaan dalam badan kita, ibu berpantang yang mempunyai kulit kusam dan tak bermaya, menjadi bertambah cantik berseri. Orang yang tengok pun tak percaya yang ibu baru lepas bersalin dan masih lagi berpantang. Best ke best?

.

Testimoni Ibu Berpantang Dengan Vivix

Tak percaya yang Vivix banyak membantu sembuhkan luka dengan lebih cepat? Baca testimoni ibu bersalin nie.

.

vivix bersalin

Testimoni 1:

  • Boleh bangun dan terus jalan seawal hari kedua lagi. (Biasanya ibu bersalin czer nak bangun pun payah kan?)
  • Hari ke-5 dah rasa sangat sihat. Jalan pun laju je. Tak ke pelik, kalau kena bedah nak jalan pun susah, nak jalan laju lagi la nampak mustahil kan?
  • Anak tak kena jaundice.

Ibu yang bersalin czer boleh jalan laju, bermakna luka bedah beliau sudah beransur sembuh la. Bukan yang biasa kita lalui tu. Biasanya, mesti jalan memapah lagi, nak bangun pun susah kan?

Akak nie berikhtiar dengan Vivix. Alhamdulillah, tak perlu bersusah payah menahan sakit sepanjang berpantang.

.

vivix bersalin 2

Testimoni 2 (ibu bersalin normal, tapi kena jahit banyak sangat)

  • Luka jahitan yang banyak, menangis bila nak duduk. Nak berjalan lagi la sakit. Tapi, dengan Vivix, 3 hari sakit tu hilang dah! Best sangat!!!

.

Sekarang percaya dah kan? Betul kan Vivix sangat best?

Vivix memang sangat-sangat berbaloi diamalkan, lagi-lagi ibu yang baru bersalin czer ini. Dengan ramuan terbaik yang ada di dalam Vivix ini, in sya Allah luka akan cepat kering dan pulih.

.

Hubungi Syu untuk dapatkan Vivix cepat tau!

Jangan tunggu sampai luka bedah tu bernanah dan dijangkiti kuman baru nak dapatkannya! Takut nanti kena bedah semula je. Fikirkanlah baby ibu yang baru lahir tu. Anak kita perlukan kita, kalau kita masuk hospital, siapa nak jaga anak kan? Siapa nak susukan anak kita kan? Kesian baby kita masa tu.

.

Your Shaklee Health Consultant,

Syu Amir

Shaklee ID | 1139539

Whatssap | 019-2198621

Pengedar Shaklee Skudai, JB

Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui kurier berdaftar

About syuhada amir

Pengedar sah Shaklee yang komited dalam bisnes ini. Boleh COD bagi kawasan Johor Bahru, Skudai, Bandar Seri Alam, Pasir Gudang, dan pengeposan ke seluruh Malaysia amnya. Whatssap Syu 0192198621 untuk sebarang pertanyaan/pembelian/konsultasi percuma*.

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

All contents are owned by ummuzuhayr.com. Disclaimer: Segala kandungan di dalam blog ummuzuhayr.com adalah perkongsian semata-mata. Ummuzuhayr.com tidak bertanggungjawab di atas segala penyalahgunaan yang berkaitan dengan penulisan di dalamnya.