Archives for August 2016

Tips Penjagaan Kulit Agar Kekal Awet Muda

Tips Penjagaan Kulit Agar Kekal Awet Muda

Cara-cara Menjaga Kulit Dengan Betul Penjagaan kulit, terutamanya kulit muka amatlah penting bagi mengelakkan jerawat dan jeragat dari bertapak di muka kita. Ada sesetengah kita tidak memperdulikan penjagaan kulit kerana kulit mereka bukan jenis yang bermasalah. Tapi, ingatlah, bukan setakat jerawat yang kita nak hapuskan, tapi kita tak nak ada kotoran pun di muka kalau […]

Gout Bertahun-tahun Kini Tiada Lagi

Gout Bertahun-tahun Kini Tiada Lagi

Atasi Gout Dengan Sesudu Vivix Sehari Penyakit gout, yang kebiasaannya dihidapi oleh lelaki ini amat menyakitkan, rasa macam dicucuk-cucuk jarum. Kita yang tengok hanya dapat membayangkan je la kesakitan yang mereka tanggung. Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul kan? Bagaimana gout terjadi dan bagaimana nak atasi penyakit ini? . Apa itu Gout? Gout […]

Slim Langsing Dengan Set Kurus Super Jimat Terbaik!

Slim Langsing Dengan Set Kurus Super Jimat Terbaik!

Buang Lemak-lemak Badan Dengan Selamat dan Berkesan! Semua orang mengharapkan badan yang sihat dan cergas, tak kiralah lelaki mahupun perempuan, tua ataupun muda. Badan yang sihat membolehkan kita buat banyak kerja-kerja dengan pantas kerana anggota-anggota kita semuanya boleh bekerja dengan baik. Kalau kita banyak lemak, badan pun gemuk, macam mana kita nak bergerak pantas, betul […]

Tips Kurus Selepas Bersalin Hingga Boleh Muat Seluar Saiz S

Tips Kurus Selepas Bersalin Hingga Boleh Muat Seluar Saiz S

Seluar Sebelum Mengandung Dah Boleh Pakai Semula Mempunyai badan yang kurus dan slim adalah idaman semua orang, terutama wanita. Cumanya, ada sesetengah wanita senang gemuk tapi susah untuk turun berat badan walaupun telah banyak perkara dan banyak produk dicubanya. Itu yang menakutkan. Makin hari makin gemuk walaupun dah berdiet. Sama juga kepada ibu yang baru […]

Fresh Laundry Concentrate Powder – Selamat Dari Alahan Yang Berbahaya

Fresh Laundry Concentrate Powder – Selamat Dari Alahan Yang Berbahaya

Sabun Basuh Yang Membuatkan Baju Sentiasa Berbau Segar! Ramai di kalangan kita yang menghidapi alahan teruk seperti resdung, asthma, gatal-gatal mata dan lain-lain. Alahan terjadi disebabkan oleh perengsa yang boleh diserap oleh kulit dan juga disedut oleh hidung kita. Dan kebanyakan sabun cuci baju pun mengandungi perengsa-perengsa berbahaya ini. Oleh sebab kita memang selalu cuci […]

Masa Yang Ideal Untuk Mengepam Susu

Masa Yang Ideal Untuk Mengepam Susu

Masa Yang Sesuai Untuk Mengepam Susu Ibu-ibu, sama ada bekerja mahupun tidak, amat disarankan untuk mengepam susu untuk mengekalkan penghasilan susu yang sentiasa mencukupi untuk bayi kita. Bagi ibu yang bekerja, amatlah penting untuk mengepam supaya dapat buat stok EBM untuk keperluan anak di taska/rumah pengasuh. Tapi, bagi ibu yang sentiasa bersama anak pula, proses mengepam […]

Cara-cara Untuk Ibu Ayah Atasi Kolik (colic) Supaya Anak Tidur Lena

Cara-cara Untuk Ibu Ayah Atasi Kolik (colic) Supaya Anak Tidur Lena

Cara Atasi Kolik Agar Bayi Tidur Lena Kolik (colic) merupakan satu perkara yang memeningkan ibu ayah kerana colic terjadi tanpa apa-apa sebab dan ia tiada jalan penyelesaian juga. Ini kerana bayi kita cukup makan dan sihat je, tetapi asyik menangis je. Colic boleh terjadi seawal bayi berusia 3 minggu dan paling lama sehingga anak tu […]

Sabun Basuh Pinggan Shaklee – Sesuai Untuk Kulit Sensitif

Sabun Basuh Pinggan Shaklee – Sesuai Untuk Kulit Sensitif

Dish Wash Concentrate, Pencuci Pinggan Mesra Alam Sesetengah orang, tak kira la lelaki ke perempuan, mengalami kulit sensitif sehingga perlu memilih produk-produk yang mesra kulit sensitif. Orang yang kulit sensitif nie selalunya tak boleh kena air lama sangat nanti kulit mengelupas. Ada yang tak boleh cuaca sejuk, nanti kulit kering sampai boleh berdarah. Ada juga orang […]

11 Perkara Berguna Untuk Memudahkan Kerja Ibu Bekerjaya

11 Perkara Berguna Untuk Memudahkan Kerja Ibu Bekerjaya

Perkara Yang Boleh Memudahkan Kerja Seharian Ibu Sepanjang hari, terdapat banyak kerja yang ibu kena lakukan dari bangun tidur hinggalah nak tidur di malam hari. Kalau semuanya perlu diulang setiap hari, kita akan penat dan letih, terutamanya apabila kita kena lakukannya seorang diri. Jadi, perlulah kita maksimakan masa yang ada supaya kita pun ada masa […]

Tips Uruskan Bisnes Bagi Ibu Yang Bekerja

Tips Uruskan Bisnes Bagi Ibu Yang Bekerja

Ibu Yang Bekerja Pun Boleh Buat Bisnes Ye! Zaman sekarang ini, ramai orang telah berjinak-jinak dengan dunia bisnes dan perniagaan walaupun telah mempunyai pekerjaan yang tetap. Ini kerana zaman kini, kos sara hidup sangatlah tinggi sehingga kita terpaksa untuk mencari pendapatan sampingan sebab gaji yang kita dapat tu tak cukup untuk menanggung perbelanjaan diri dan […]

All contents are owned by ummuzuhayr.com. Disclaimer: Segala kandungan di dalam blog ummuzuhayr.com adalah perkongsian semata-mata. Ummuzuhayr.com tidak bertanggungjawab di atas segala penyalahgunaan yang berkaitan dengan penulisan di dalamnya.